Avaluació
Adjunto les activitats puntuables i els critèris d'avaluació:
Adjunto les activitats puntuables i els critèris d'avaluació:
Activitats
puntuables:
- Qüestionari de la visita al Grup de Recerca en Interacció Persona Ordinador de la Universitat de Lleida. (45% de la nota del temari de tecnologia i discapacitat)
- Exposició oral (45% de la nota del temari de tecnologia i discapacitat). Veure rúbrica adjunta.
- Activitats a classe per poder valorar la importància en la recerca i creació d’aquestes eines, programari, aplicacions i altres elements, per a la millora de la vida quotidiana de la gent amb discapacitats. (10% de la nota del temari de tecnologia i discapacitat).
Criteris d’avaluació:
-
a) Posar-se a la pell de les persones amb discapacitat, mitjançant activitats a la visita i altres activitats a classe.b) Saber cooperar en grup i respectar als companys.c) Exposar explicant tot el relacionat amb el contingut escollit. Utilitzar correctament les eines TICd) Buscar informació utilitzant les eines TIC i la visita a la Universitat de Lleida.e) Saber identificar les necessitats de les persones amb discapacitat a l’hora d’accedir a la informació.f) Saber relacionar les necessitats d’aquestes persones amb les opcions que dóna la tecnologia per trencar aquestes barreres.g) Realitzar el treball preparat durant i després de la visita al Grup de Recerca en Interacció Persona Ordinador de la Universitat de Lleida. Rúbrica exposició oral:Aspectes que s’avaluaranSuspès (0%)Aprovat (33.33%)Bé (50%)Notable (75%)Excel·lent (100%)Preparació (10%)No domina el tema, ha de mirar molt al suport, dubta moltDomina poc el tema, ha de fer algunes rectificacionsSembla que dubta en algunes parts, però domina més el temaExposició fluida, molts pocs errorsEs nota un bon domini del tema, no comet errors, no dubtaInterès (10%)No aconsegueix l’atenció del públicLi costa aconseguir o mantenir l’interès del públicInteressa bastant en principi però es fa una mica monòtonInteressa bastant al públicAtreu l’atenció del públic i manté l’interès durant tota l’exposicióLa veu (10%)No s’entén la gran part de l’exposicióCosta entendre alguns fragmentsVeu clara, però no vocalitzaVeu clara, bona vocalitzacióVeu clara, bona vocalització, entonació adequadaTemps (10%)Excessivament llarg o insuficient per desenvolupar correctament el temaTemps estimat de la presentació respectat, però amb un final precipitat o allargat per falta de control del tempsTemps estimat de la presentació respectatTemps estimat de la presentació respectat i final obert (tothom ho relaciona amb l’inici sense retornar a ell)Temps ajustat al previst, amb un final que retorna a les idees principalsSuport (15%)Suport visual inadequatSuport visual adequat, però hi ha moltes faltes d’ortografiaSuport visual adequat, hi ha poques faltes d’ortografiaSuport visual adequat i interessant. Hi ha poques faltes d’ortografia o no n’hi ha capL’exposició s’acompanya de suports visuals especialment atractius i de molta qualitat. No hi ha faltes d’ortografía.Contingut (30%)Molt pobre en contingut. No s’entén el temaContingut acceptable, però falta informació per acabar d’entendre el temaHa inclòs poca informació, i falta ordre en la seva presentacióHa inclòs bastanta informació, però clara i ordenadaHa inclòs tota la informació necessària per entendre el temaÚs dels recursos del programari (15%)No ha adjuntat ni fotografies, ni vídeos, ni codis qrHa adjuntat un codi qrHa adjuntat més d’un codi qr i fotografiesHa adjuntat més d’un codi qr, més d’una fotografia i més d’un vídeoHa adjuntat codis qr, fotografies i vídeos. Ha sorprès en algun recurs del programa
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada