diumenge, 9 de març del 2014

Avaluació

Avaluació

Adjunto les activitats puntuables i els critèris d'avaluació:


Activitats puntuables:

  •  Qüestionari de la visita al Grup de Recerca en Interacció Persona Ordinador de la Universitat de Lleida. (45% de la nota del temari de tecnologia i discapacitat)
  •  Exposició oral (45% de la nota del temari de tecnologia i discapacitat). Veure rúbrica adjunta.
  • Activitats a classe per poder valorar la importància en la recerca i creació d’aquestes eines, programari, aplicacions i altres elements, per a la millora de la vida quotidiana de la gent amb discapacitats. (10% de la nota del temari de tecnologia i discapacitat).

Criteris d’avaluació:
  • a)      Posar-se a la pell de les persones amb discapacitat, mitjançant activitats a la visita i altres activitats a classe. 
    b)      Saber cooperar en grup i respectar als companys.
    c)       Exposar explicant tot el relacionat amb el contingut escollit. Utilitzar correctament les eines TIC
    d)      Buscar informació utilitzant les eines TIC i la visita a la Universitat de Lleida. 
    e)      Saber identificar les necessitats de les persones amb discapacitat a l’hora d’accedir a la informació. 
    f)       Saber relacionar les necessitats d’aquestes persones amb les opcions que dóna la tecnologia per trencar aquestes barreres.
    g)      Realitzar el treball preparat durant i després de la visita al Grup de Recerca en Interacció Persona Ordinador de la Universitat de Lleida.                                                                                                                                                                                                                                                           Rúbrica exposició oral:                                                                                                                              
    Aspectes que s’avaluaran
    Suspès (0%)
    Aprovat (33.33%)
    Bé (50%)
    Notable (75%)
    Excel·lent (100%)
    Preparació (10%)
    No domina el tema, ha de mirar molt al suport, dubta molt
    Domina poc el tema, ha de fer algunes rectificacions
    Sembla que dubta en algunes parts, però domina més el tema
    Exposició fluida, molts pocs errors
    Es nota un bon domini del tema, no comet errors, no dubta
    Interès (10%)
    No aconsegueix l’atenció del públic
    Li costa aconseguir o mantenir l’interès del públic
    Interessa bastant en principi però es fa una mica monòton
    Interessa bastant al públic
    Atreu l’atenció del públic i manté l’interès durant tota l’exposició
    La veu (10%)
    No s’entén la gran part de l’exposició
    Costa entendre alguns fragments
    Veu clara, però no vocalitza
    Veu clara, bona vocalització
    Veu clara, bona vocalització, entonació adequada
    Temps (10%)
    Excessivament llarg o insuficient per desenvolupar correctament el tema
    Temps estimat de la presentació respectat, però amb un final precipitat o allargat per falta de control del temps
    Temps estimat de la presentació respectat
    Temps estimat de la presentació respectat i final obert (tothom ho relaciona amb l’inici sense retornar a ell)
    Temps ajustat al previst, amb un final que retorna a les idees principals
    Suport (15%)
    Suport visual inadequat
    Suport visual adequat, però hi ha moltes faltes d’ortografia
    Suport visual adequat, hi ha poques faltes d’ortografia
    Suport visual adequat i interessant. Hi ha poques faltes d’ortografia o no n’hi ha cap
    L’exposició s’acompanya de suports visuals especialment atractius i de molta qualitat. No hi ha faltes d’ortografía.
    Contingut (30%)
    Molt pobre en contingut. No s’entén el tema
    Contingut acceptable, però falta informació per acabar d’entendre el tema
    Ha inclòs poca informació, i falta ordre en la seva presentació
    Ha inclòs bastanta informació, però clara i ordenada
    Ha inclòs tota la informació necessària per entendre el tema
    Ús dels recursos del programari (15%)
    No ha adjuntat ni fotografies, ni vídeos, ni codis qr
    Ha adjuntat un codi qr
    Ha adjuntat més d’un codi qr i fotografies
    Ha adjuntat més d’un codi qr, més d’una fotografia  i més d’un vídeo
    Ha adjuntat codis qr, fotografies i vídeos. Ha sorprès en algun recurs del programa










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada